Bllokohet adresa e KQZ-sė, nė dispozicion njė tjetėr faqe
Publikuar më 22.06.2013 | 18:42

Rreth orės 18.22: faqja e internetit e Komisionit Qendror tė Zgjedhjeve http://www.cec.org.al/ pėsoi njė defekt sot dhe doli jashtė funksionimit. Faqja e KQZ-sė duhej t’u shėrbente shqiptarėve pėr tė gjetur qendrėn e tyre tė votimit, si faqja mė e reklamuar pėr kėtė shėrbim, por tani pėr tani, nuk po funksionon. Ndėrkohė, votuesit qė nuk e dinė ende se ku do ta hedhin votėn e tyre mund tė vizitojnė http://95.107.129.71/ListatDPGJC/listat/Informacione.html, pėr tė gjetur qendrėn e votimit.


Videot e fundit
0 Komente

Shtoni një koment

Gazeta 'Shekulli' iu kėrkon gjithė lexuesve tė saj, qė mundėsisht tė mos pėrdorin sharje, fyerje denigruese ndaj dinjitetit njerėzor nėpėr komente. Nė vend tė tyre, faktet dhe argumentet tuaja logjike mund tė jenė shumė mė tė fuqishme pa to. Me respekt dhe falemnderit pėr pjesėmarrjen tuaj, mjaft tė vlefshme nė punėn tonė!

Ftojmė lexuesit, qė nėse kanė opinione mbi shkrimet e botuara te 'Shekulli' apo mbi tema tė tjera tė lira, mund tė na kontaktojnė nė adresėn: komente@shekulli.com.al
7 + 2 =
Statuja 9500-vjeēare fsheh njė mesazh pėr njeriun modern (VIDEO)
Shkencėtarėt nė Gjermani janė afėr zbulimit tė kodit tė njė statuje tė lashtė prej druri, qė mendohet se pėrmban kodet sekrete tė shkruara rreth 9,500 vjet mė parė, dhe qė pėrbėn, ndoshta statujėn mė tė vjetėr nė planet. Statuja quhet Shigir, dhe ėshtė dy herė mė e vjetėr se piramidat egjiptiane d
Rama uron Lindita Nikollėn pėr ditėlindje
Kryeministri Edi Rama ka gjetur njė mėnyrė interesante pėr tė uruar ministren e Arsimit dhe Sportit, Lindita Nikolla. Nėpėrmjet njė postimi nė rrjetin social "Facebook", Rama ka zgjedhur njė foto bashkė me Nikollėn dhe e ka shkruar urimin mbi tė.  "+100" - ka shkruar Rama, duke e shoqėruar me simb
Mbyllet televizioni i deputetit tė PD-sė?
UTV News sot ka mbyllur sinjalin. Rreth mesditės televizioni ka ndėrprerė transmetimet, duke nxjerrė njė tabelė, si defekt teknik. Aktualisht nuk dihet se, ēfarė do tė ndodhė me kėtė televizion privat, por ajo qė mėsohet ėshtė se, pėr momentin nuk do tė ketė asnjė transmetim. UTV News ėshtė nė pro